Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia

Dodane: 02-03-2017 06:22
Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia etykiety nalepki

Encyklopedia, hasło : PPI

ppi (ang. pixels per inch) ? liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych.

Przy określaniu rozdzielczości obrazów często zamiast jednostki ppi mylnie używa się określenia dpi (ang. dots per inch ? punktów na cal), które odnosi się do rozdzielczości urządzeń drukujących lub naświetlających. Tymczasem są to dwie różne jednostki ? zdjęcie o rozdzielczości 72 ppi można wydrukować na drukarce atramentowej w rozdzielczości 600 dpi ? co w dużym uproszczeniu oznacza, że każdy piksel obrazu będzie na wydruku reprezentowany przez co najmniej 64 punkty1, lecz w rzeczywistości oprogramowanie urządzenia drukującego dokona interpolacji pikseli.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ppi


Druk cyfrowy w Wikipedii

Druk cyfrowy charakteryzuje się następującymi cechami:

Materiały przeznaczone do druku są dostarczane do urządzenia drukującego w postaci danych komputerowych.
Komputerowy zapis cyfrowy pozwala na druk bezpośredni lub poprzez nośnik pośredni.
W przypadku występowania nośnika pośredniego obraz znajdujący się na nim jest kasowany i zapisywany na nowo po każdym cyklu drukowania.
Istnieje możliwość zmian dowolnych elementów graficznych lub tekstowych dla każdej kolejnej odbitki (personalizacja).
W urządzeniu najczęściej brak formy drukowej (nie dotyczy risografii). Swoistą formą drukową jest sam zapis cyfrowy.
Obraz drukowy tworzony jest w cyfrowej maszynie drukarskiej i to bezpośrednio w miejscu, z którego rozpoczyna się druk.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_cyfrowy


Tanie naklejki reklamowe

Małe naklejki reklamowe drukowane są z myślą o różnego rodzaju produktach sprzedawanych w sklepach. Bardzo kolorowe naklejki trafiają na przykład na produkty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci. Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wypuszczany do sprzedaży z myślą o najmłodszych konsumentach.

Oprócz tego do sprzedaży trafiają bardzo błyszczące naklejki reklamowe, które dzięki temu bardzo szybko zwracają na siebie uwagę osób przychodzących do sklepu. Trzeba przyznać, że tworzenie takich atrakcyjnych, a jednocześnie tanich naklejek reklamowych jest bardzo ważne dla producentów różnych produktów.



© 2019 http://www.stepup.com.pl/