Trochę o stronach firmowych

Dodane: 03-09-2016 05:52
Trochę o stronach firmowych Tworzenie stron Łódź to jedna z prężnie zmieniających się branży internetowych. W sumie dosłownie każda firma ma witrynę w internecie, a świeżo powstałe chcą ją sprawnie stworzyć. Czy warto kupować stronę firmową?

Webmaster- definicja z Wikipedii

Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster


Tworzenie stron www

Tworzeniem stron www zajmują się informatycy i webmasterzy oraz specjaliści z różnych dziedzin wiedzy w zależności od tego, jaka tematyka podejmowana jest przez konkretną stronę internetową. Najpierw zajmują się oni projektem strony www, a następnie wykonaniem jest szaty graficznej, a dopiero na końcu na takiej stronie umieszczane są konkretne treści.

Projekt strony www może zostać wykonany zarówno przez specjalną firmę zajmującą się wykonywaniem tego typu zleceń, jak i przez osobę prywatną, która chce zostać administratorem takiej strony. Natomiast jej szata graficzna opracowywana jest już przez specjalistów, którzy dobrze wiedzą, w jaki sposób sprawić, żeby jakaś strona internetowa szybko się otwierała na wszelkiego rodzaju sprzętach.


Zakupy w internecie i bezpieczeństwo

Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia:

-możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji.

-szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction).

-zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione.

-zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://www.stepup.com.pl/